جذب پوستى كافيين با اسپرى

 

برخی از افراد نمی توانند در صبح بدون یک شات از کافئین به پا زدن شروع روز خود عمل، و هر چند وابستگی به کافئین است چیز خوبی نیست، سازندگان از یک محصول جدید به نام Sprayable انرژی، در صورتحساب یا لیست به عنوان "بر اساس اسپری انرژی موضعی برای اولین بار از کافئین در جهان "فکر می کنم وجود دارد می تواند یک بازار خارج وجود دارد به یک راه جدید برای گرفتن ثابت آن را باز کنید.

مردم پشت Sprayable انرژی ادعا می کنند که محصول ارائه می شود فقط یک ماده فعال، کافئین، به بدن خود را از طریق کاربرد موضعی از "بی رنگ، بی بو مایع." هر زمان که شما می خواهید یک کافئین ضربه شما اسپری محصول بر روی پوست خود را تا چهار برابر، که در آن خواهد شد و سپس به تدریج به سیستم شما نفوذ.

نوآوری در پشت Sprayable انرژی سیستم انتقال است، با کافئین از محلول های بیشتر جفت شدن آن را با ساخته شده "مشتق ساده از یک اسید آمینه به طور طبیعی تولید شده، تیروزین."

ما محصولات با فروش امتیاز های مشابه دیده می شود قبل از، با AeroShot ارائه یک ضربه کافئین به دهان شبیه به یک inhaler آسم. مزایای هر دو روش حذف کالری و نفس قهوه، و زمان ذخیره شده بر روی ساخت و نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار می باشد.

یک بطری Sprayable انرژی (که حاوی حدود 160 اسپری ارزش مایع) هزینه 15 $ آمریکا از طریق مبارزات انتخاباتی Indiegogo، همراه ارسال رایگان کالا به هر نقطه در داخل ایالات متحده است. این پروژه هدف از 15000 $ بود، اما در حال حاضر به خوبی گذشته که هدف میره.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | 1:30 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت